Cedar City - Reisverslag uit Cedar City, Verenigde Staten van Lilian HendrixBrunssum - WaarBenJij.nu Cedar City - Reisverslag uit Cedar City, Verenigde Staten van Lilian HendrixBrunssum - WaarBenJij.nu

Cedar City

Door: Lilian

Blijf op de hoogte en volg Lilian

30 Mei 2017 | Verenigde Staten, Cedar City

Na een onrustige nacht, hoewel het redelijk afkoelde bleef het lang warm in de camper, staan we pas na tien uur op. Dit wordt een relax dagje. Daarnaast moeten we uitzoeken wat we wanneer en waar willen doen en campings reserveren.
Dat blijkt nog niet zo gemakkelijk te zijn. Jack is er bijna de hele dag mee bezig. Ik doe intussen de was.
We lopen aan het eind van de middag nog naar het dichtbij gelegen kerkhof. Het is vandaag Memorial Day en de graven zijn met bloemen, vlaggen en andere parafernalia versierd. Daar praten we nog even met een vrouw die bij het graf van haar eerste echtgenoot zit, samen met haar nieuwe vriend/man.
We gaan weer terug en bekijken de aoto's die aan de overkant te koop staan. Weinig Europese auto's, dus ik snap niet waar die Trump zich druk over maakt.

Morgen gaan we Bryce Canyon bekijken en overmorgen Zion NP. Daarover meer.

• 30 Mei 2017 - 21:18

Ria Makatita-Hendrix:

Hi Lilian en Jack,

Jullie doen weer aardig wat ervaringen op. Nog geen cowboyboots gevonden?
    Liefs, Ria